top of page

מקורות השראה ותהליך עיצוב.

מקורות ההשראה עבורי בד"כ הם הדמיון שלי, חומרי הגלם איתם אני עובדת ואחריהם אני תרה בעיניים בכל מקום בו אני מסתובבת, לצד עולם האופנה, בשילוב עם טבע ובשנים האחרונות הדיגיטל.


אני מתעוררת בבוקר עם הגלילה האינסופית של Pinterest, שם אני "שוטפת את העיניים", ומעוררת את היצירתיות שבי. מאזינה להרצאות מקוונות על טרנדים בעולם עיצוב התכשיטים.

חשוב לי להיות מעודכנת ביצירותיי עם מה שקורה בעולם האופנה ועיצוב התכשיטים בעולם.


בעבודות שלי אני משתדלת להשתמש במגמות הצבע העדכניות לעונות האחרונות.


יחד עם זאת, עם השנים הבנתי שהתכשיטים שלקוחותיי אוהבות ובוחרות בהם הם לאו דווקא תכשיטים טרנדיים, אלא אלו הם התכשיטים שמדברים אל הלב ואל הנשמה, אלו הם שיוצרים חיבור. אני קשובה לבחירות שהלקוחות שלי עושות וגם זה משפיע על העיצובים שלי במידה רבה.


כאשר אני הולכת לקניות של חרוזי אבנים טבעיות לעסק, אני מכינה פלטת צבעים שאני רוצה להוסיף לקולקציה ובוחרת את החומרים בהתאם לה.


בנוסף לאבנים טבעיות אני משתמשת בעבודותיי בכסף סטרלינג, גולדפילד 14 קראט, אלמנטים מצופים זהב, קריסטלים סברובסקי, קריסטלים צ'כיים, פנינים טבעיות, חרוזים יפניים ועור טבעי. לעתים רחוקות יותר - אלמנטים מעוצבים של פליז ונחושת.


כל שלל החומרים האלו, יחד עם השראה ורצון גדול ליצור, הופך לתכשיטים שמשמחים את לקוחותיי כבר הרבה שנים.


תהליך העיצוב עצמו כולל גיבוש רעיון, שרטוט סקיצה והכנת תכשיטים עם מדידות ביניים, ביצוע התאמות ותיקונים בעיצוב עד לקבלת עיצוב מושלם.


מכיוון שברוב המקרים התכשיטים שלי הם פרי הפנטזיה והדמיון שלי, אני תמיד סקרנית לגבי הבחירות של הלקוחות - מה הן הכי אהבו ולאיזה תכשיט התחברו יותר.


קניית חומרים לקולקצייה:





מקורות השראה והתכשיטים שנוצרו בעקבותם. (קולקציית 2015):







סקיצות לעיצוב והתכשיטים המוגמרים. (קולקציית 2017):








כך נראה שולחן העבודה שלי:






פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page